Huisartsenpraktijk van Vliet

Klachtenprocedure

Wij willen ons werk graag professioneel uitvoeren en vinden het belangrijk dat u ons vertrouwt.
Natuurlijk is het mogelijk dat u geen goed gevoel heeft na contact met onze praktijk. U vindt bijvoorbeeld dat u niet serieus wordt genomen of u heeft de praktijk niet goed kunnen bereiken. Wij willen dat dan graag zo snel mogelijk weten, zodat wij dit met u kunnen bespreken en  ervan kunnen leren.

U kunt uw klacht indienen  door een klachtenformulier op de praktijk te halen en deze in te vullen. Het formulier kunt u bij de balie inleveren of mailen naar klachtencommissiehuisartsen@dezoed.nl.
Uiteraard zullen wij al uw gegevens vertrouwelijk behandelen.
Onze klachtenfunctionaris Annette of Debbie neemt uw klacht dan in overleg met uw huisarts in behandeling.
De huisarts, de klachtenfunctionaris of een andere medewerker kan u bellen als uw klacht nog niet helemaal duidelijk is. Daarna geven we telefonisch of via een afspraak een reactie op uw klacht. Wij streven ernaar om uw klachten uiterlijk binnen een maand in behandeling te nemen en af te ronden.

Nog niet tevreden?

Bent u daarna nog niet tevreden ? Dan kunt u een schriftelijke klacht indienen bij de onafhankelijke klachtencommissie in onze regio, waarbij alle huisartsen van de ZOED Molenwijk zijn aangesloten.  Ook indien u uw klacht niet direct met onze praktijk wilt bespreken, kunt u uw klacht bij de klachtencommissie indienen :

Stichting DOKh
Afdeling Klachten en Geschillen
Robijnstraat 6
1812 RB ALKMAAR
Tel: 072-520 83 25 (dagelijks van 9.00-15.00 uur)
E-mail: klachtenengeschillen@dokh.nl
Website: www.dokh.nl